Reklamacje i zwroty
ZWROT
Klient ma prawo odstąpić częściowo lub w całości od umowy, którą zawarł na odległość w terminie 14 dni od daty doręczenia przesyłki. Zwrot może nastąpić bez podawania przyczyn, a produkt nie może nosić śladów użytkowania.
Zgodnie z polskim prawem koszty odesłania produktów ponosi klient.
Prosimy o dołączenie formularza zwrotu do przesyłki (jeśli to możliwe). Formularz może być również napisany odręcznie.
Zwroty proszę wysyłać na poniższy adres:
40procent.pl
Baildona 20D/15
40-115 Katowice
tel. kontaktowy: 509 079 322
Proszę, pamiętaj, aby dobrze zabezpieczyć przesyłkę.
Zwrot środków nastąpi na konto, z którego zamówienie zostało opłacone.
WYMIANA TOWARU
Wymiana towaru nie jest realizowana. Jedyną możliwością jest zwrot produktu (zgodnie z Regulaminem) i złożenie nowego zamówienia.
REKLAMACJA
Każdą reklamacje rozpatrujemy indywidualnie dążąc do tego, aby klient był zadowolony ze sposobu jej rozwiązania.
W celu zgłoszenia reklamacji należy wysłać wiadomość na adres: 40procent@40procent.pl lub pisemnie na adres zwrotów.
Wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacyjne zawierało w szczególności:
imię i nazwisko Klienta,
adres do korespondencji na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację,
adres poczty elektronicznej (jeśli Klient życzy sobie otrzymać odpowiedź pocztą elektroniczną)
numer zamówienia,
datę nabycia produktu,
rodzaj reklamowanego produktu,
dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia (można również dołączyć dokumentację zdjęciową)
żądanie Klienta a także wskazanie preferowanego przez Klienta sposobu udzielenia odpowiedzi na reklamację.
Prosimy o dołączenie formularza reklamacyjnego – jeśli to możliwe. Formularz może być również napisany odręcznie.